Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

«Αἱ Φῆμαι τῶν Παρασκηνίων» - «Potins Des Coulisses» ( #2)

Τὸ κατάστημα τοῦ Ῥ. Ο. Μόρρις.
Τὸ κατάστημα τοῦ Ῥ. Ο. Μόρρις.
Ὁ Ῥὶκ Χάρρισον.
Ὁ Ῥὶκ Χάρρισον.

Μεγάλο σκάνδαλο ἔφερε στὴν δημοσιότητα ὁ ὑπερήφανος ἐνεχυδοδανειστὴς Ῥὶκ Χάρρισον. Σὲ συνδιαλλαγὴ στὸ κατάστημὰ τοῦ, στὸ Λὰς Βέγκας, ἄνθρωπος(;) παρουσιαζόμενος ὡς ἐνδεχόμενος πελάτης προσπάθησε νὰ προσηλυτίσει τὸν ἀθώο(;) ἐνεχυροδανειστὴ μὲ σκοπὸ νὰ τὸν πείσῃ νὰ ἐνταχθῇ σὲ μυστικιστικὴ ἀδελφότητα παραγωγῆς παρανόμου μπύρας. Ἡ ἀδελφότητα αὐτὴ φαίνεται νὰ ξεκίνησε τὴν δράση τῆς περὶ τὸ 1916 στὴν Καλιφόρνια. Ἀπὸ τὶς ἔρευνες γιαπωνικῶν μυστικῶν ὑπηρεσιῶν ἀποκαλύπτεται πῶς ὁ Ἀμερικανὸς βιβλιοπώλης Ῥότζερ Οὑῶλτ Μόρρις ἦτο τὸ ἰδρυτικὸν μέλος τῆς ὀργάνωσης. Τὸ ὑπόγειον τοῦ βιβλιοπωλείου τοῦ ἐν λόγῳ κυρίου ἀποτέλεσε χῶρο συγκεντρώσεως τῶν σπουδαιότερων λαθρεμπόρων οἰνοπνευματωδῶν ποτῶν τοῦ περασμένου αἰῶνος.


Συγκέντρωσις λαθρεμπόρων στὸ ὑπόγειον τοῦ καταστήματος τοῦ Ῥ. Ο. Μόρρις (1920).
Συγκέντρωσις λαθρεμπόρων
στὸ ὑπόγειον τοῦ καταστήματος
τοῦ Ῥ. Ο. Μόρρις (1920).
 Ὁλίγοι γνωρίζουν πῶς ἡ ὀνομασία τοῦ ζύθου ὡς «ΜΠΥΡΑ» δὲν εἶναι διόλου τυχαῖα. Ἡ μπύρα εἰς τὴν Ἑλλάδα μέχρι τὸ 1937 ὀνομάζετο ἀποκλειστικῶς «ΖΥΘΟΣ». Ἡ λέξη «μπύρα» προέρχεται ἀπὸ τὸ ὄνομα τῆς παροῦσης ἀδελφότητος, τῆς «B.E.Era» ποῦ σημαίνει «Bootleggers’ Extravaganza Era». Τὸ συγκεκριμένο ὄνομα ἐπελέγη (καθόλου τυχαία) ἀπὸ τὴν παράνομον ἀδελφότητα γύρω στὸ 1920 – στὶς ἀρχὲς τῆς περιόδου τῆς ποτοαπαγορεύσεως στὴν Ἀμερική. Οἱ Ἕλληνες ἔχοντας ἀπὸ τότε τὸ ἐλάττωμα νὰ μὴν κρατοῦν τὰ μυστικὰ κρυφᾶ (βλ. ἐν τῷ συγχρόνῷ βίῳ: λίστες καὶ “στικάκια”) ἄρχισαν νὰ ὀνοματίζουν τὸν ζῦθο: μπύρα. Ἔπειτα, παρακινημένοι ἀπὸ τὴν ἑλληνικὴ (πλέον) ὀνομασία ἐνεπνευσθησαν οἱ Βρετανοὶ καὶ τὴν ὑιοθέτησαν (προσαρμόζοντας τὴν) ὡς “beer”. Γιὰ τοὺς Βρετανοὺς ἦτο ἀπαραίτητος ἡ ὀνομασία τοῦ ποτοῦ αὐτοῦ, ἀφοῦ ἀναγκάσθησαν νὰ πίνουν μόνο αὐτό, λόγῳ καταγραφῆς πολλῶν θανάτων Βρετανῶν ἀπὸ δηλητηρίαση τῶν ἀπὸ τὸ νερό.




Ἡ Ἀλεξάνδρα Ὡρειβάρη καὶ ὁ σύμβιος τῆς.
Ἡ Ἀλεξάνδρα Ὡρειβάρη
καὶ ὁ σύμβιος τῆς
(φωτογραφία ἀπὸ τὴν ἡμέρα ποῦ ἐδόθη τὸ δικαίωμα τῆς ψήφου γιὰ πρώτη φορᾶ
 -ὑπὸ προϋποθέσεις-
στὶς γυναῖκες στὴν Ἑλλάδα - 1934).
Παράνομον ἠδύποτον.
Παράνομον ἠδύποτον.
Ἐπιστρέφοντας στιγαμιαῖα στὸν ἑλληνικὸν χῶρον τῆς περιόδου, χαρακτηριστικὴ καὶ ἰδιαίτερα ἐνδιαφέρουσα εἶναι μία περίφημη φράση ποῦ μπορεῖ νὰ ἐντοπισθῇ στὴν περιγραφὴ τῶν παρακάτω γεγονότων.  Μία μέρα τοῦ Φεβρουαρίου τοῦ 1921 ἕνας Ἀθηναῖος γυρίζοντας τὸ πρωὶ μεθυσμένος στὸ σπίτι τοῦ εὔρη τὴν γυναῖκα τοῦ νὰ καθαρίζῃ στὴν σκάφη τὰ τοῦ οἴκου τοὺς ἄπλυτα. Θυμωμένος τὴν διέταξε νὰ τοῦ φτιάξῃ καφέ. Σὲ διαμάχη ποῦ ἀκολούθησε μεταξύ τοὺς –ἐνώπιον τῆς γειτονιᾶς τοὺς (ὡς συνειθίζεται)- ὁ κύριος ἀρνῆτο κατηγορηματικῶς πῶς ἦτο μεθυσμένος καὶ πῶς εἶχε πιεῖ μπύρα. Τότε, ἡ γυναῖκα τοῦ ἀναφώνησε ὀργισμένη –μεταξύ ἄλλων- : «Νὰ ποῦμε πιὰ τὴν μπύρα – μπύρα καὶ τὴν σκάφη - σκάφη». Ἀπὸ τότε καθιερώθη ἡ γνωστὴ φρᾶση, μὰ οἱ Ἕλληνες, ὡς ἐκλεκτὸς καὶ περιούσιος λαὸς, μετέτρεψαν –γιὰ λόγους ἐθνικοῦ γοήτρου- τὴν «μπύρα» σὲ «σύκα» καὶ τὴν ἀνήγαγαν ὡς χρησιμοποιούμενη στὸν λόγο τοῦ Ἀριστοφάνους (ἀρχαιολατρεία).  Ἐκτὸς αὐτοῦ, ἀξίζει νᾶ σημειωθῇ πῶς ἡ ἐν λόγῳ κυρία, ἡ Ἀλεξάνδρα Ὡρειβάρη, ἦταν μία ἀπὸ τὶς πρωτεργάτριες τοῦ φεμινιστικοῦ κινήματος στὴν Ἑλλάδα. Αὐτὸ καθίσταται προφανὲς καὶ ἀπὸ τὴν φρᾶση τῆς, ὅπου εἶναι ἔκδηλη ἡ ἀγανάκτηση τῆς μέσῳ τῆς εἰρωνικῆς διάκρισης καὶ τοῦ ταυτόχρονου συσχετισμοῦ ποῦ κάμει (ἄνδρας-μπύρα, γυναῖκα-σκάφη).
Πιθανὴ τοποθεσία παράνομης δραστηριότητος.
Πιθανὴ τοποθεσία
παράνομης δραστηριότητος.
 

Ἔπειτα ἀπὸ αὐτὴν τὴν ἱστορικὴ ἀναφορά, ἀξίζει νὰ ἐνημερώσουμε τὸ ἀναγνωστικὸν μᾶς κοινὸ πῶς φημολογεῖται ὅτι οἱ προαναφερθεῖσες γιαπωνέζικες μυστικὲς ὑπηρεσίες,  «ΓΙΑ.Μ.Υ.», ἔχουν φροντίσει νὰ διαρρεύσουν κάποιες φωτογραφίες “ἐγκατελελειμμένων”  οἰκημάτων οἱ ὁποῖες θὰ καταστήσουν τὴν θέση τῶν λαθρεμπόρων ἀνιχνεύσιμη!
 
Πιθανὴ τοποθεσία παράνομης δραστηριότητος.
Πιθανὴ τοποθεσία
παράνομης δραστηριότητος.
Σωστᾶ ὑποθέτετε ἀπὸ τὴν χρονικὴν τοποθέτησιν τῆς περασμένης προτάσεως! Οἱ λαθρέμποροι τῆς “B.E.Era” ζοῦν ἀνάμεσο μᾶς! Κατὰ ἀποκλειστεικότητα, φιλοξενοῦμε στὸ μπλὸγκ μᾶς, χωρὶς κανέναν φόβο ἤ ἐνδοιασμό, τὶς περίφημες αὐτὲς φωτογραφίες! Πρόκειται γιὰ λήψεις τοῦ 1920. Οἱ ΓΙΑ.Μ.Υ. ἀναφέρουν πῶς κάτω ἀπὸ αὐτὰ τὰ κτήσματα, σὲ ὑπόγειες στοές, βρίσκονται ἐργαστήρια παραγωγῆς παράνομων ἠδύποτων, καθῶς καὶ βάσεις ἐξωγήινων ποῦ ἐπιχειροῦν νὰ ἐγκαταστήσουν ἕνα νέο φάσμα συχνοτήτων στὴν γῆ!  Ὅσοι θυμᾶστε τὸ παλαιὸ φάσμα ῥαδιοσυχνοτήτων, τὰ «ΑΜ», ἑτοιμαστεῖτε, διότι πολύ σύντομα θὰ ἐκπέμπει τὸ σύστημα «CM» (Control Minder - καὶ ὄχι Μind Control, ἐκτὸς τοῦ ὅτι ὁ τίτλος ἔχει κατοχυρωθεῖ ἀπὸ ὅλες τὶς ἀνὰ τὸν κόσμο κυβερνήσεις, θὰ ἦτο πολὺ προφανὴς ὁ σκοπὸς τούς).
Τὸ συνταρακτικὸν  τῆς ὑποθέσεως, πάντως, ἐκτὸς ἀπὸ τὸ βάθος χρόνου ποῦ διαρκεῖ αὐτὴ ἡ παράνομη διαδικασία, εἶναι πῶς εἰς αὕτην ἐμπλέκονται ἐπιφανεὶς καὶ εὐυπόληπτοι ἄνθρωποι τῶν ἡμερῶν μᾶς – καὶ ὄχι μόνον. Ἡ συντακτικὴ μᾶς ὁμὰς ἀναλαμβάνει τὴν εὐθύνη δημοσιεύσεως ὁρισμένων ἐκ τῶν φημολογούμενων ὡς ἐμπλεκόμενοι στὸ νεοαποκαλυφθὲν σκάνδαλον: Ἱούλιος Βέρν, Ἀντουάν Ντόντσον, Γιόκο Ὄνο, Πόλ ΜακΚάρτνυ, Σακὶλ Ὀ' Νήλ, Κέητ  Ἄπτον, Νίλς Χόλγκερσον, Ἄλεκ Μπόλντουιν, Ῥόυ Ντίσνεϋ, Στεφᾶν Μαλλαρμέ, Φὶλ Κόλλινς, Ῥεμπέκα Μπλᾶκ, Κλάους Μάικλσον, Τόνυ Πινέλλι, Ντέημον ΣάλβατορΝτᾶκ Ντότζερς καὶ πολλοὶ ἄλλοι. Ἐπίσης, λέγεται πῶς μεταξύ αὐτῶν ἴσως νὰ εἶναι ὁ Τζάστιν Μπῆμπερ –“μπράβο τοῦ, τὸ παιδί”!*
Ὁ Κλάους Μάικλσον.
Ὁ Κλάους Μάικλσον
(Κύριε Κλάους, δείξτε στὸν Σάιλας
ποιὸς ἔχει τὸ πάνω χέρι).

Ὁ Κύριος Μπέαρ Γκρὺλλς.
Ὁ κύριος Μπέαρ Γκρὺλλς.
(Γιὰ μία πιὸ εὐχάριστη ἀναγνωστικὴ
 ἐμπειρία, καλύψτε τὴν εἰκὀνα
μὲ τὸ  χέρι σᾶς. Συγγνώμη γι' αὐτό!)
Συντονιστὴς τῶν φαίνεται νὰ εἶναι ὁ Μπέαρ Γκρὺλλς (καθόλου τυχαῖο δὲν εἶναι πῶς τὸ μικρὸ τοῦ ὄνομα, "Bear", σχετίζεται μὲ τὴν "beer" - μπύρα), ὁ ὁποῖος εἰς ἐρώτησιν τῆς δημοσιογραφικῆς ὁμάδος τῆς ΦΙΛΜΑΛΕΞ ἐπὶ τοῦ θέματος, δηλοῖ: «Δὲν γνωρίζω τίποτα σχετικᾶ μὲ τὸ ἐν λόγῳ θέμα ποῦ θέτετε. Δεν θα ἀνεχθῶ ἄλλη λάσπη γύρω ἀπὸ τὸ πρόσωπον μοῦ! Τὰ λόγια ὄσων στρέφονται ἐναντίον μοῦ μοῦ προκαλοῦν ἀηδία καὶ θίγουν βαθύτατα τὴν ἀξιοπρέπεια μοῦ. Δὲν πρόκειται νὰ χωνέψω οὖτε μία προσβολὴ παραπάνω». (Ἡ ὑπογράμμιση τὰ λέει ὅλα...)   “Ἤρεμα... Κύριε Γκρύλλς!”*




Ὁ Στάνλυ Μπρένιγκαν κάνοντας δηλώσεις.
Ὁ Στάνλυ Μπρένιγκαν
κάνοντας δηλώσεις.
Ἡ πρόθεσις διὰ πλήρην ἀπόκρυψιν στοιχείων καὶ ὁ ἐκνευρισμὸς ἀπὸ τὴν πλευρὰ τῶν συμμετεχόντων εἰς τὴν ὀργάνωσιν εἶναι περισσότερο ἀπὸ προφανή. Ὁ Στάνλυ Μπρένιγκαν (μὲ τὴν ἰδιότητα τοῦ "Douchebag of the Year"  - 2008) δηλοῖ: «Τὸ Τοῦρμπο-Μπλᾶστ θὰ κυριαρχήσει!». Ὅλοι σ’αυτὸ ἐλπίζουμε! Ἐκτιμᾶμε πῶς μὲ τὴν συνεχὴ ἔρευνα ποῦ ὁδηγεῖ σὲ νέα στοιχεία, πολύ σύντομα θὰ κλείσει ἡ ὑπόθεση.

Μένιος Σακελλαρόπουλος
*Τὰ δύο σχόλια εἶναι δανεισμένα
ἀπὸ τὸν Κύριο Μένιο Σακελλαρόπουλο.
Εὐχαριστοῦμε θερμᾶ τὸν Ῥὶκ Χάρρισον διὰ τὴν ἀποκλειστικότητα ποῦ μᾶς ἐξασφάλισε, καθῶς καὶ γιὰ τὴν συμβολὴν τοῦ στὴν ἀποκάλυψη τοῦ σκανδάλου.

                      



Τρομπονίστας
Τρομπονίστας.
                   FILMALEX ARCHIVES
 
 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου