Τὸ κατάστημα τοῦ Ῥ. Ο. Μόρρις. |
Ὁ Ῥὶκ Χάρρισον.
|
Μεγάλο σκάνδαλο ἔφερε στὴν δημοσιότητα ὁ ὑπερήφανος ἐνεχυδοδανειστὴς Ῥὶκ Χάρρισον. Σὲ συνδιαλλαγὴ στὸ κατάστημὰ τοῦ, στὸ Λὰς Βέγκας, ἄνθρωπος(;) παρουσιαζόμενος ὡς ἐνδεχόμενος πελάτης προσπάθησε νὰ προσηλυτίσει τὸν ἀθώο(;) ἐνεχυροδανειστὴ μὲ σκοπὸ νὰ τὸν πείσῃ νὰ ἐνταχθῇ σὲ μυστικιστικὴ ἀδελφότητα παραγωγῆς παρανόμου μπύρας. Ἡ ἀδελφότητα αὐτὴ φαίνεται νὰ ξεκίνησε τὴν δράση τῆς περὶ τὸ 1916 στὴν Καλιφόρνια. Ἀπὸ τὶς ἔρευνες γιαπωνικῶν μυστικῶν ὑπηρεσιῶν ἀποκαλύπτεται πῶς ὁ Ἀμερικανὸς βιβλιοπώλης Ῥότζερ Οὑῶλτ Μόρρις ἦτο τὸ ἰδρυτικὸν μέλος τῆς ὀργάνωσης. Τὸ ὑπόγειον τοῦ βιβλιοπωλείου τοῦ ἐν λόγῳ κυρίου ἀποτέλεσε χῶρο συγκεντρώσεως τῶν σπουδαιότερων λαθρεμπόρων οἰνοπνευματωδῶν ποτῶν τοῦ περασμένου αἰῶνος.
Μεγάλο σκάνδαλο ἔφερε στὴν δημοσιότητα ὁ ὑπερήφανος ἐνεχυδοδανειστὴς Ῥὶκ Χάρρισον. Σὲ συνδιαλλαγὴ στὸ κατάστημὰ τοῦ, στὸ Λὰς Βέγκας, ἄνθρωπος(;) παρουσιαζόμενος ὡς ἐνδεχόμενος πελάτης προσπάθησε νὰ προσηλυτίσει τὸν ἀθώο(;) ἐνεχυροδανειστὴ μὲ σκοπὸ νὰ τὸν πείσῃ νὰ ἐνταχθῇ σὲ μυστικιστικὴ ἀδελφότητα παραγωγῆς παρανόμου μπύρας. Ἡ ἀδελφότητα αὐτὴ φαίνεται νὰ ξεκίνησε τὴν δράση τῆς περὶ τὸ 1916 στὴν Καλιφόρνια. Ἀπὸ τὶς ἔρευνες γιαπωνικῶν μυστικῶν ὑπηρεσιῶν ἀποκαλύπτεται πῶς ὁ Ἀμερικανὸς βιβλιοπώλης Ῥότζερ Οὑῶλτ Μόρρις ἦτο τὸ ἰδρυτικὸν μέλος τῆς ὀργάνωσης. Τὸ ὑπόγειον τοῦ βιβλιοπωλείου τοῦ ἐν λόγῳ κυρίου ἀποτέλεσε χῶρο συγκεντρώσεως τῶν σπουδαιότερων λαθρεμπόρων οἰνοπνευματωδῶν ποτῶν τοῦ περασμένου αἰῶνος.
Συγκέντρωσις λαθρεμπόρων στὸ ὑπόγειον τοῦ καταστήματος τοῦ Ῥ. Ο. Μόρρις (1920). |
Ἐπιστρέφοντας στιγαμιαῖα στὸν ἑλληνικὸν χῶρον τῆς περιόδου, χαρακτηριστικὴ
καὶ ἰδιαίτερα ἐνδιαφέρουσα εἶναι μία περίφημη φράση ποῦ μπορεῖ νὰ ἐντοπισθῇ στὴν
περιγραφὴ τῶν παρακάτω γεγονότων. Μία
μέρα τοῦ Φεβρουαρίου τοῦ 1921 ἕνας Ἀθηναῖος γυρίζοντας τὸ πρωὶ μεθυσμένος στὸ
σπίτι τοῦ εὔρη τὴν γυναῖκα τοῦ νὰ καθαρίζῃ στὴν σκάφη τὰ τοῦ οἴκου τοὺς ἄπλυτα.
Θυμωμένος τὴν διέταξε νὰ τοῦ φτιάξῃ καφέ. Σὲ διαμάχη ποῦ ἀκολούθησε μεταξύ τοὺς
–ἐνώπιον τῆς γειτονιᾶς τοὺς (ὡς συνειθίζεται)- ὁ κύριος ἀρνῆτο κατηγορηματικῶς
πῶς ἦτο μεθυσμένος καὶ πῶς εἶχε πιεῖ μπύρα. Τότε, ἡ γυναῖκα τοῦ ἀναφώνησε ὀργισμένη –μεταξύ ἄλλων- : «Νὰ
ποῦμε πιὰ τὴν μπύρα – μπύρα καὶ τὴν σκάφη - σκάφη». Ἀπὸ τότε καθιερώθη ἡ γνωστὴ
φρᾶση, μὰ οἱ Ἕλληνες, ὡς ἐκλεκτὸς καὶ περιούσιος λαὸς, μετέτρεψαν –γιὰ λόγους ἐθνικοῦ
γοήτρου- τὴν «μπύρα» σὲ «σύκα» καὶ τὴν ἀνήγαγαν ὡς χρησιμοποιούμενη στὸν λόγο
τοῦ Ἀριστοφάνους (ἀρχαιολατρεία). Ἐκτὸς αὐτοῦ,
ἀξίζει νᾶ σημειωθῇ πῶς ἡ ἐν λόγῳ κυρία, ἡ Ἀλεξάνδρα Ὡρειβάρη, ἦταν μία ἀπὸ τὶς πρωτεργάτριες
τοῦ φεμινιστικοῦ κινήματος στὴν Ἑλλάδα. Αὐτὸ καθίσταται προφανὲς καὶ ἀπὸ τὴν φρᾶση
τῆς, ὅπου εἶναι ἔκδηλη ἡ ἀγανάκτηση τῆς μέσῳ τῆς εἰρωνικῆς διάκρισης καὶ τοῦ
ταυτόχρονου συσχετισμοῦ ποῦ κάμει (ἄνδρας-μπύρα, γυναῖκα-σκάφη).
Ἡ Ἀλεξάνδρα Ὡρειβάρη καὶ ὁ σύμβιος τῆς (φωτογραφία ἀπὸ τὴν ἡμέρα ποῦ ἐδόθη τὸ δικαίωμα τῆς ψήφου γιὰ πρώτη φορᾶ -ὑπὸ προϋποθέσεις- στὶς γυναῖκες στὴν Ἑλλάδα - 1934). |
Παράνομον ἠδύποτον. |
Ἔπειτα
ἀπὸ αὐτὴν τὴν ἱστορικὴ ἀναφορά, ἀξίζει νὰ ἐνημερώσουμε τὸ ἀναγνωστικὸν μᾶς κοινὸ
πῶς φημολογεῖται ὅτι οἱ προαναφερθεῖσες γιαπωνέζικες μυστικὲς ὑπηρεσίες, «ΓΙΑ.Μ.Υ.», ἔχουν φροντίσει νὰ διαρρεύσουν
κάποιες φωτογραφίες “ἐγκατελελειμμένων” οἰκημάτων
οἱ ὁποῖες θὰ καταστήσουν τὴν θέση τῶν λαθρεμπόρων ἀνιχνεύσιμη!
Σωστᾶ ὑποθέτετε ἀπὸ τὴν χρονικὴν τοποθέτησιν τῆς περασμένης προτάσεως! Οἱ
λαθρέμποροι τῆς “B.E.Era” ζοῦν ἀνάμεσο μᾶς! Κατὰ ἀποκλειστεικότητα,
φιλοξενοῦμε στὸ μπλὸγκ μᾶς, χωρὶς κανέναν φόβο ἤ ἐνδοιασμό, τὶς περίφημες αὐτὲς
φωτογραφίες! Πρόκειται γιὰ λήψεις τοῦ 1920. Οἱ ΓΙΑ.Μ.Υ. ἀναφέρουν πῶς κάτω ἀπὸ
αὐτὰ τὰ κτήσματα, σὲ ὑπόγειες στοές, βρίσκονται ἐργαστήρια παραγωγῆς παράνομων ἠδύποτων, καθῶς καὶ
βάσεις ἐξωγήινων ποῦ ἐπιχειροῦν νὰ ἐγκαταστήσουν ἕνα νέο φάσμα συχνοτήτων στὴν
γῆ! Ὅσοι θυμᾶστε τὸ παλαιὸ φάσμα ῥαδιοσυχνοτήτων,
τὰ «ΑΜ», ἑτοιμαστεῖτε, διότι πολύ σύντομα θὰ ἐκπέμπει τὸ σύστημα «CM» (Control Minder - καὶ ὄχι Μind Control, ἐκτὸς τοῦ ὅτι ὁ τίτλος
ἔχει κατοχυρωθεῖ ἀπὸ ὅλες τὶς ἀνὰ τὸν κόσμο κυβερνήσεις, θὰ ἦτο πολὺ προφανὴς ὁ
σκοπὸς τούς).
Τὸ συνταρακτικὸν τῆς ὑποθέσεως,
πάντως, ἐκτὸς ἀπὸ τὸ βάθος χρόνου ποῦ διαρκεῖ αὐτὴ ἡ παράνομη διαδικασία, εἶναι
πῶς εἰς αὕτην ἐμπλέκονται ἐπιφανεὶς καὶ εὐυπόληπτοι ἄνθρωποι τῶν ἡμερῶν μᾶς –
καὶ ὄχι μόνον. Ἡ συντακτικὴ μᾶς ὁμὰς ἀναλαμβάνει τὴν εὐθύνη δημοσιεύσεως ὁρισμένων
ἐκ τῶν φημολογούμενων ὡς ἐμπλεκόμενοι στὸ νεοαποκαλυφθὲν σκάνδαλον: Ἱούλιος Βέρν, Ἀντουάν Ντόντσον, Γιόκο Ὄνο, Πόλ ΜακΚάρτνυ, Σακὶλ Ὀ' Νήλ, Κέητ Ἄπτον, Νίλς Χόλγκερσον, Ἄλεκ Μπόλντουιν, Ῥόυ Ντίσνεϋ, Στεφᾶν Μαλλαρμέ, Φὶλ Κόλλινς, Ῥεμπέκα Μπλᾶκ, Κλάους Μάικλσον, Τόνυ Πινέλλι, Ντέημον Σάλβατορ, Ντᾶκ Ντότζερς καὶ πολλοὶ ἄλλοι. Ἐπίσης, λέγεται πῶς μεταξύ αὐτῶν ἴσως
νὰ εἶναι ὁ Τζάστιν Μπῆμπερ –“μπράβο τοῦ, τὸ παιδί”!*
Ὁ Κλάους Μάικλσον (Κύριε Κλάους, δείξτε στὸν Σάιλας ποιὸς ἔχει τὸ πάνω χέρι). |
Συντονιστὴς τῶν φαίνεται νὰ
εἶναι ὁ Μπέαρ Γκρὺλλς (καθόλου τυχαῖο δὲν εἶναι πῶς τὸ μικρὸ τοῦ ὄνομα, "Bear", σχετίζεται μὲ τὴν "beer" - μπύρα), ὁ ὁποῖος εἰς ἐρώτησιν τῆς δημοσιογραφικῆς ὁμάδος τῆς
ΦΙΛΜΑΛΕΞ ἐπὶ τοῦ θέματος, δηλοῖ: «Δὲν γνωρίζω τίποτα σχετικᾶ μὲ τὸ ἐν λόγῳ θέμα
ποῦ θέτετε. Δεν θα ἀνεχθῶ ἄλλη λάσπη γύρω ἀπὸ τὸ πρόσωπον μοῦ! Τὰ λόγια ὄσων
στρέφονται ἐναντίον μοῦ μοῦ προκαλοῦν ἀηδία καὶ θίγουν βαθύτατα τὴν ἀξιοπρέπεια μοῦ. Δὲν πρόκειται νὰ χωνέψω οὖτε μία
προσβολὴ παραπάνω». (Ἡ ὑπογράμμιση τὰ λέει ὅλα...) “Ἤρεμα... Κύριε Γκρύλλς!”*
Ὁ κύριος Μπέαρ Γκρὺλλς. (Γιὰ μία πιὸ εὐχάριστη ἀναγνωστικὴ ἐμπειρία, καλύψτε τὴν εἰκὀνα μὲ τὸ χέρι σᾶς. Συγγνώμη γι' αὐτό!) |
Ὁ Στάνλυ Μπρένιγκαν κάνοντας δηλώσεις. |
Ἡ πρόθεσις διὰ πλήρην ἀπόκρυψιν στοιχείων καὶ ὁ ἐκνευρισμὸς ἀπὸ τὴν
πλευρὰ τῶν συμμετεχόντων εἰς τὴν ὀργάνωσιν εἶναι περισσότερο ἀπὸ προφανή. Ὁ
Στάνλυ Μπρένιγκαν (μὲ τὴν ἰδιότητα τοῦ "Douchebag of the Year" - 2008) δηλοῖ: «Τὸ Τοῦρμπο-Μπλᾶστ θὰ κυριαρχήσει!». Ὅλοι σ’αυτὸ ἐλπίζουμε!
Ἐκτιμᾶμε πῶς μὲ τὴν συνεχὴ ἔρευνα ποῦ ὁδηγεῖ σὲ νέα στοιχεία, πολύ σύντομα θὰ κλείσει ἡ ὑπόθεση.
Εὐχαριστοῦμε θερμᾶ τὸν Ῥὶκ Χάρρισον διὰ τὴν ἀποκλειστικότητα ποῦ μᾶς ἐξασφάλισε,
καθῶς καὶ γιὰ τὴν συμβολὴν τοῦ στὴν ἀποκάλυψη τοῦ σκανδάλου.
*Τὰ δύο σχόλια εἶναι δανεισμένα ἀπὸ τὸν Κύριο Μένιο Σακελλαρόπουλο. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου